NA SKRÓTY : 85 682 50 26

Program szkoleniowy

0

 „SZKOLENIE Z WYKORZYSTANIEM APLIKACJI

GENERATORA WNIOSKÓW APLIKACYJNYCH (EFS)”

W dniach 15-16 luty 2017r. w godzinach 8:00 – 16:00 zapraszamy przedstawicieli gmin, Ośrodków Pomocy Społecznej, organizacji pozarządowych oraz jednostek samorządów terytorialnych z obszaru działania LGD „PB” na szkolenie z zakresu obsługi generatora wniosków aplikacyjnych. Szkolenie odbędzie się w sali konferencyjnej nr 12 Urzędu Miasta Hajnówka, ul. A. Zina 1. Uczestnicy będą proszeni o przyniesienie ze sobą laptopa.

Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie zgłoszenia i przesłanie faksem na nr tel. 85/ 682 50 26 lub na adres e-maile: biuro@lgd-puszcza-bialowieska.pl najpóźniej do dnia 09 lutego 2017 roku do godz. 16.00.

LICZBA MIEJSC OGRANICZONA (20 osób)!!!

MOŻNA ZGŁASZAĆ PO JEDNEJ OSOBIE Z INSTYTUCJI/ORGANIZACJI + EWENTUALNIE JEDNĄ REZERWOWĄ, KTÓRA BĘDZIE MOGŁA WZIĄĆ UDZIAŁ W SZKOLENIU W PRZYPADKU WOLNYCH MIEJSC.

 

Osoba do kontaktu: PAULINA MONACH, tel.: 85 682 50 26, 667 030 511

Dokumenty do pobrania:

ikonka_docFormularz zgłoszeniowy

ikonka_docProgram szkolenia

 

Udostępnij

Skomentuj artykuł