Lokalna Grupa Działania „PB” poszukuje na zastępstwo pracownika na stanowisko Specjalista ds. realizacji zadań z zakresu funkcjonowania LGD oraz księgowości i płac.
Wymagania dotyczące kwalifikacji,wiedzy oraz doświadczenia zawodowego.
Konieczne:
- Wykształcenie wyższe.
- 3-letni staż pracy w biurze LGD.
- Dobra znajomość LSR LGD „PB”
- Uczestnictwo w przygotowywaniu i realizacji projektów finansowanych z funduszy strukturalnych.
- Dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i aplikacji biurowych.
- Dobra znajomość prawa pracy
- Dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera, programów księgowych i aplikacji biurowych.
Pożądane:
- Wykształcenie wyższe (pożądane kierunki: ekonomia, zarządzanie i marketing, rachunkowość).
- Doświadczenie w przygotowywaniu kampanii informacyjno promocyjnych, organizowaniu szkoleń, znajomość rynku mediów itp.
- Doświadczenie w pracy w administracji lub na stanowisku kadrowo-księgowym
Wiedza z zakresu :
-przygotowywania wniosków o dofinansowanie w ramach EFS
– ewaluacji LSR i LGD
-budowy kapitału społęcznego
– przygotowywania wniosków o płatność
– merytorycznej pomocy świadczonej dla potencjalnych beneficjentów biura LGD
– Rewitalizacji społecznej i kształtowania kapitału społecznego
– metod, narzędzi i praktycznych rozwiązań w obszarze oceny realizacji stanu wdrażania LSR
– metod aktywizacji, budowania kapitału społecznego,komplementarności i zintegrowania
– metodyki budowy oddolnych zintegrowanych strategii rozwoju z wykorzystaniem wsparcia z kilku funduszy
– rozliczania płatności w ramach Funkcjonowania LGD i projektów współpracy
– przygotowywania LSR
– budowy planu komunikacji oraz zasady tworzenia procedur realizacji wielofunduszowej w tym procedur monitorowania i ewaluacji LSR
– metodologii wsparcia przygotowywania projektów
Z poważaniem,
Prezes LGD „PB”
Eugeniusz Kowalski