NA SKRÓTY : 85 682 50 26

Poszukiwany pracownik na zastępstwo

0

Lokalna Grupa Działania „PB” poszukuje na zastępstwo pracownika na stanowisko Specjalista ds. realizacji zadań z zakresu funkcjonowania LGD oraz księgowości i płac.

Wymagania dotyczące kwalifikacji,wiedzy oraz doświadczenia zawodowego.

Konieczne:

  1. Wykształcenie wyższe.
  2. 3-letni staż pracy w biurze LGD.
  3. Dobra znajomość LSR LGD „PB”
  4. Uczestnictwo w przygotowywaniu i realizacji projektów finansowanych z funduszy strukturalnych.
  5. Dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i aplikacji biurowych.
  6. Dobra znajomość prawa pracy
  7. Dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera, programów księgowych i aplikacji biurowych.

Pożądane:

  1. Wykształcenie wyższe (pożądane kierunki: ekonomia, zarządzanie i marketing, rachunkowość).
  2. Doświadczenie w przygotowywaniu kampanii informacyjno promocyjnych, organizowaniu szkoleń, znajomość rynku mediów itp.
  3. Doświadczenie w pracy w administracji lub na stanowisku kadrowo-księgowym

Wiedza z zakresu :

-przygotowywania wniosków o dofinansowanie w ramach EFS

– ewaluacji LSR i LGD

-budowy kapitału społęcznego

– przygotowywania wniosków o płatność

– merytorycznej pomocy świadczonej dla potencjalnych beneficjentów biura LGD

– Rewitalizacji społecznej i kształtowania kapitału społecznego

– metod, narzędzi i praktycznych rozwiązań w obszarze oceny realizacji stanu wdrażania LSR

– metod aktywizacji, budowania kapitału społecznego,komplementarności i zintegrowania

– metodyki budowy oddolnych zintegrowanych strategii rozwoju z wykorzystaniem wsparcia z kilku funduszy

– rozliczania płatności w ramach Funkcjonowania LGD i projektów współpracy

– przygotowywania LSR

–  budowy planu komunikacji oraz zasady tworzenia procedur realizacji wielofunduszowej w tym procedur monitorowania i ewaluacji LSR

– metodologii wsparcia przygotowywania projektów

Z poważaniem,

Prezes LGD „PB”

Eugeniusz Kowalski

 

Udostępnij

Skomentuj artykuł