SPOTKANIA INFORMACYJNO-SZKOLENIOWE
W związku ze zbliżającym się naborem wniosków w ramach Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność na lata 2014-2020 finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego serdecznie zapraszamy na spotkania informacyjno szkoleniowe w dotyczące możliwości otrzymania wsparcia na typy projektów wymienione poniżej.
Szkolenie odbędzie się:
26.05.2017r. godz. 10:00 – sala konferencyjna Hajnowskiego Domu Kultury, ul. Tamary Sołoniewicz 4, 17-200 Hajnówka.
Terminy naborów: 01.06.2017r. – 16.06.2017r.
Typy projektów:
NABÓR nr 10/2017/EFRR. TYPU PROJEKTU 6: Projekty z zakresu społeczeństwa informacyjnego w obszarze edukacji ekologicznej, turystyki oraz rozwoju kompetencji cyfrowych osób starszych.
Zakres wsparcia:
zakup i wdrożenie e-platform do zarządzania ruchem turystycznym.
Typ Wnioskodawcy:
- jednostki samorządu terytorialnego, ich związki i stowarzyszenia,
- jednostki organizacyjne JST posiadające osobowość prawną,
- podmioty wykonujące usługi użyteczności publicznej na podstawie umowy zawartej z JST,
- organizacje pozarządowe,
- partnerstwa podmiotów
NABÓR nr 11/2017/EFRR. TYPU PROJEKTU 7: Projekty dotyczące dziedzictwa kulturowego.
Zakres wsparcia:
zakup trwałego wyposażenia wpływającego na unowocześnienie obiektów kultury, w tym m.in. sprzętu wystawienniczego, magazynowego, technicznego i multimedialnego.
Wyposażenie obiektów kultury jest możliwe jeśli służy kultywowaniu dziedzictwa kulturowego materialnego lub niematerialnego.
Typ Wnioskodawcy:
- jednostki samorządu terytorialnego oraz ich związki, porozumienia i stowarzyszenia,
- jednostki organizacyjne JST posiadające osobowość prawną,
- organizacje pozarządowe nie działające w celu osiągnięcia zysku, prowadzące działalność statutową w obszarze kultury,
- spółki prawa handlowego nie działające w celu osiągnięcia zysku lub przeznaczające zyski na cele statutowe, w których większość udziałów lub akcji posiadają jednostki samorządu terytorialnego lub ich związki i stowarzyszenia,
- kościoły i związki wyznaniowe oraz osoby prawne kościołów i związków wyznaniowych,
- instytucje kultury z sektora finansów publicznych, dla których organem założycielskim są jednostki administracji rządowej lub samorządowej,
- jednostki sektora finansów publicznych posiadające osobowość prawną (państwowe osoby
Program spotkania:
- zakres wsparcia/przedmiot konkursu,
- kto może ubiegać się o wsparcie,
- warunki udzielenia wsparcia,
- zasady realizacji projektów,
- wskaźniki rezultatu/produktu
Spotkania mają charakter otwarty i nie są elementem doradztwa prowadzonego przez
Biuro LGD Puszcza Białowieska!!!
Osoby zainteresowane prosimy o wypełnienie zgłoszenia i przesłanie faksem na nr tel. 85/ 682 50 26 lub na adres e-maile: biuro@lgd-puszcza-bialowieska.pl najpóźniej do dnia 26 maja 2017 roku do godz. 10.00.
Osoba do kontaktu: Eugeniusz Kowalski, tel.: 85 682 50 26, 781 130 200
Dokumenty do pobrania: