Zarząd LGD „PB” ogłasza konkurs na zastępstwo na stanowisko Specjalista ds. realizacji zadań z zakresu funkcjonowania LGD oraz księgowości i płac
Wymagania dotyczące kwalifikacji i doświadczenia zawodowego.
Konieczne (wynikające z opisu stanowisk biura stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania „Puszcza Białowieska:
- Wykształcenie wyższe.
- 3-letni staż pracy w biurze LGD.
- Dobra znajomość LSR LGD „PB”
- Uczestnictwo w przygotowywaniu i realizacji projektów finansowanych z funduszy strukturalnych.
- Dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i aplikacji biurowych.
- Dobra znajomość prawa pracy
- Dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera, programów księgowych i aplikacji biurowych.
Konieczne (wynikające z załącznika nr 16 do wniosku o wybór Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność)
Wiedza z zakresu:
- przygotowywania wniosków o dofinansowanie w ramach EFS
- ewaluacji LSR i LGD
- budowy kapitału społecznego
- przygotowywania wniosków o płatność
- merytorycznej pomocy świadczonej dla potencjalnych beneficjentów biura LGD „PB”
- Rewitalizacji społecznej i kształtowania kapitału społecznego
- metod, narzędzi i praktycznych rozwiązań w obszarze oceny realizacji stanu wdrażania LSR
- Metod aktywizacji, budowania kapitału społecznego, komplementarności i zintegrowania
- metodyki budowy oddolnych zintegrowanych strategii rozwoju z wykorzystaniem wsparcia z kilku funduszy
- rozliczania płatności w ramach Funkcjonowania LGD i projektów współpracy
- przygotowywania LSR
- budowy planu komunikacji oraz zasady tworzenia procedur realizacji wielofunduszowej w tym procedur monitorowania i ewaluacji LSR
- metodologii wsparcia przygotowywania projektów
Doświadczenie: – od 2011 do chwili obecnej – realizacja LSR LGD „PB” na lata 2007-2013
Pożądane:
- Wykształcenie wyższe (pożądane kierunki: ekonomia, zarządzanie i marketing, rachunkowość).
- Doświadczenie w przygotowywaniu kampanii informacyjno promocyjnych, organizowaniu szkoleń, znajomość rynku mediów itp.
- Doświadczenie w pracy w administracji lub na stanowisku kadrowo-księgowym
Do bezpośrednich zadań należy:
- Bieżąca obsługa petentów Biura LGD „PB”
- Organizacja i wspieranie prac Rady LGD związanych z oceną i wyborem operacji
- Prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD
- Pomoc w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnej beneficjentom
- Rejestrowanie składanych wniosków o sfinansowanie operacji
- Obsługa związana z naborem wniosków zgłaszanych w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju
- Prowadzenie sekretariatu Biura LGD
- Udzielanie informacji o działalności LGD
- Świadczenie usług doradczych dla potencjalnych beneficjentów
- Pomoc przy aktualizacji LSR
- Przygotowywanie i składanie wniosków o płatność
- Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami spraw z zakresu rachunkowości
i gospodarki finansowej Stowarzyszenia,
- Przestrzeganie ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej Stowarzyszenia,
- Należyte prowadzenie i zabezpieczenie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych
- Zarządzanie środkami finansowymi w celu zapewnienia płynności finansowej realizacji projektu,
- Analiza dokumentów finansowych i ich bieżąca kontrola pod względem formalno-rachunkowym,
- Terminowe naliczanie zobowiązań Stowarzyszenia z tytułu podatków oraz składek
ZUS,
- Sporządzanie rachunku wyników i bilansu,
- Sporządzanie listy wypłat i prowadzenie rozliczeń z pracownikami, rozliczanie delegacji służbowych,
- Sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu i wskaźników LSR oraz bieżący monitoring wydatkowanych środków,
- Prowadzenie doradztwa dla potencjalnych beneficjentów Osi IV PROW w zakresie konstruowania budżetów operacji,
- Przygotowanie i Udostępnianie organom kontroli dokumentów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia kontroli,
- Podejmowanie działań zmierzających do usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych w toku sprawowania kontroli i nadzoru,
- Wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Dyrektora Biura i Zarząd przy opracowywaniu dokumentów finansowych związanych z realizacją projektu.
- Wykonywanie zadań powierzonych przez przełożonego.
Zakres uprawnień:
- Wydawanie opinii w zakresie objętym zakresem obowiązków i przedkładanie ich Dyrektorowi;
- Planowanie i organizowanie spotkań z Wnioskodawcami po uzgodnieniu z Dyrektorem Biura;
- Przygotowywanie korespondencji i przedkładanie do akceptacji Dyrektorowi Biura;
- Podejmowanie decyzji dotyczących przebiegu przygotowania projektów, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami po uprzedniej akceptacji Dyrektora Biura;
- Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej.
- Prawidłowość rozliczeń finansowych.
- Opieka nad powierzonym mieniem.
- Zachowanie tajemnicy służbowej i ochrona powierzonej dokumentację .
- Ochrona przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem danych osobowych, do których dostęp stwarzają powierzone zadania i obowiązki.
Zakres odpowiedzialności:
- Sprawną realizację powierzonych projektów,
- Skuteczne pozyskiwanie środków finansowych na realizację przygotowywanych projektów,
- Prawidłowe rozliczenie powierzonych projektów.
- Przygotowywanie propozycji zmian w zapisach LSR w zakresie realizowanych zadań.
- Opieka nad powierzonym mieniem.
- Zachowanie tajemnicy służbowej i ochrona powierzonej dokumentacji .
- Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej.
- Prawidłowość rozliczeń finansowych.
- Opieka nad powierzonym mieniem.
- Zachowanie tajemnicy służbowej i ochrona powierzonej dokumentację .
- Ochrona przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem danych osobowych, do których dostęp stwarzają powierzone zadania i obowiązki.
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę na czas zastępstwa
- przewidywany okres zatrudnienia : wrzesień 2016- styczeń 2018
Kandydat zobowiązany jest złożyć:
- list motywacyjny;
- życiorys – curriculum vitae;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- dokumenty poświadczające staż pracy;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Lokalnej Grupie Działania „Puszcza Białowieska” zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku, Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Etapy konkursu:
- Złożenie dokumentów przez Kandydatów.
- Weryfikacja dokumentów złożonych przez Kandydatów.
- Rozmowa kwalifikacyjna.
- Ogłoszenie wyników.
Miejsce pracy:
Biuro Lokalnej Grupy Działania „Puszcza Białowieska”
ul. Parkowa 3
17-200 Hajnówka
Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Biurze LGD, w dni robocze w godzinach 9.00 – 15.00 lub pocztą (decyduje data wpływu do biura) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. realizacji zadań z zakresu funkcjonowania LGD oraz księgowości i płac
Lokalna Grupa Działania „Puszcza Białowieska” ul. Parkowa 3, 17-200 Hajnówka
w terminie do dnia 26 sierpnia 2016 roku godz. 15.00.
Aplikacje niekompletne oraz aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
Informacje o zakwalifikowaniu się Kandydatów do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną przesłane do zainteresowanych listem poleconym w ciągu trzech dni od zakończenia pierwszego etapu postępowania kwalifikacyjnego, czyli po weryfikacji dokumentów złożonych przez Kandydatów. Informacje o ostatecznych wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej Lokalnej Grupy Działania „Puszcza Białowieska” (www.lgd-puszcza-bialowieska.pl). Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem tel. 85 682 50 26.