Zarząd LGD PB informuje, iż w odpowiedzi na ogłoszenie do Biura LGD w terminie do dnia 28.10.2016 do godz. 16.00 wpłynęła 1 oferta. Po analizie dostarczonych dokumentów i rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko Webmastera został wybrany Pan Łukasz Iwaniuk, zam. w Hajnówce. Kandydat wykazał się doświadczeniem i wiedzą wymaganą na ww. stanowisko.
Zarząd LGD „PB” ogłasza konkurs na stanowisko webmastera
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie informatyczne (studia inżynierskie/magisterskie lub licencjackie) umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku webmastera
- Umiejętność tworzenia stron internetowych oraz ich administrowania
- Dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera, aplikacji biurowych.
Do bezpośrednich zadań pracownika należeć będzie:
- Administrowanie stronami internetowymi LGD poprzez zapewnienie ciągłości działania stron oraz bieżącą aktualizację ich zawartości o treść przekazaną przez LGD
- Wykonywanie innych zadań powierzonych przez przełożonego związanych z zakresem zadań i obowiązków szczegółowo nie ujętych w pkt. 1.
Zakres uprawnień:
- Wydawanie opinii w zakresie objętym zakresem obowiązków i przedkładanie ich Dyrektorowi.
Zakres odpowiedzialności:
- Zachowanie tajemnicy służbowej i ochrona powierzonych zasobów.
- Ochrona przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem jakichkolwiek danych należących do LGD „PB”, a w szczególności danych osobowych, do których dostęp stwarzają powierzone zadania i obowiązki.
Warunki zatrudnienia:
- umowa zlecenie
- przewidywalny okres zatrudnienia: listopad 2016 – czerwiec 2023
- dyspozycyjność.
Wykluczenia z postępowania wynikające z przepisów EFS:
LGD wyklucza z udziału w postępowaniu podmioty oraz osoby powiązane z LGD kapitałowo lub osobowo w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „nabór na stanowisko Webmastera” do 28.10.2016 w biurze stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Puszcza Białowieska” w Hajnówce, ul. Parkowa 3.
Dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata podpisane i złożone bezpośrednio w biurze lub doręczone listownie. O terminowości złożenia dokumentów decyduje data wpływu do biura LGD. Oferty, które wpłyną drogą e-mailową lub po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Ofert nie wybranych biuro nie odsyła kandydatom.
Wykaz dokumentów jakie należy złożyć w odpowiedzi na ogłoszenie*:
- list motywacyjny;
- życiorys – curriculum vitae;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych przez Lokalną Grupę Działania „Puszcza Białowieska” dla potrzeb procesu aktualnej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku, Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
* Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lokalna Grupa Działania „Puszcza Białowieska” z siedzibą w Hajnówce, ul. A. Zina 1
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu tej oraz przyszłych rekrutacji i nie będą udostępniane innym odbiorcom,
3) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
4) podanie danych osobowych jest dobrowolne.
Osoba do kontaktu w biurze LGD:
Eugeniusz Kowalski tel. 781 130 200