Zarząd LGD PB informuje, iż w odpowiedzi na ogłoszenie do Biura LGD w terminie do dnia 14.10.2016 do godz. 16.00 wpłynęła 1 oferta. Po analizie dostarczonych dokumentów i rozmowie kwalifikacyjnej na zastępstwo na stanowisko Specjalista ds. księgowości i płac została wybrana Pani Urszula Kazbieruk, zam. w Hajnówce. Kandydatka wykazał się doświadczeniem i wiedzą wymaganą na ww. stanowisko.
LGD „PB” ogłasza konkurs na zastępstwo na stanowisko Specjalista ds. księgowości i płac
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie wyższe (pożądane kierunki: ekonomia, zarządzanie i marketing, rachunkowość).
- Udokumentowane minimum roczne doświadczenie w zakresie prowadzenia księgowości
- Dobra znajomość LSR LGD „PB” w zakresie budżetu.
- Dobra znajomość prawa pracy.
- Bardzo dobra umiejętność posługiwania się programem księgowym „ADVANTEC”
- Dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera, programów księgowych i aplikacji biurowych.
Do bezpośrednich zadań pracownika należeć będzie:
- Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami spraw z zakresu rachunkowości i gospodarki finansowej Stowarzyszenia,
- Przestrzeganie ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej Stowarzyszenia,
- Należyte prowadzenie i zabezpieczenie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych,
- Zarządzanie środkami finansowymi w celu zapewnienia płynności finansowej realizacji projektu,
- Analiza dokumentów finansowych i ich bieżąca kontrola pod względem formalno-rachunkowym,
- Terminowe naliczanie zobowiązań Stowarzyszenia z tytułu podatków oraz składek ZUS,
- Sporządzanie rachunku wyników i bilansu,
- Sporządzanie listy wypłat i prowadzenie rozliczeń z pracownikami, rozliczanie delegacji służbowych,
- Sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu i wskaźników LSR oraz bieżący monitoring wydatkowanych środków,
- Przygotowanie i udostępnianie organom kontroli dokumentów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia kontroli,
- Podejmowanie działań zmierzających do usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych w toku sprawowania kontroli i nadzoru,
- Wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Dyrektora Biura i Zarząd przy opracowywaniu dokumentów finansowych związanych z realizacją projektu,
- Wykonywanie zadań powierzonych przez przełożonego.
Zakres uprawnień:
- Wydawanie opinii w zakresie objętym zakresem obowiązków i przedkładanie ich Dyrektorowi,
- Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej.
Zakres odpowiedzialności:
- Prawidłowe rozliczenie powierzonych projektów.
- Opieka nad powierzonym mieniem.
- Zachowanie tajemnicy służbowej i ochrona powierzonej dokumentacji.
- Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej.
- Ochrona przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem danych osobowych, do których dostęp stwarzają powierzone zadania i obowiązki.
Warunki zatrudnienia:
- umowa zlecenie
- przewidywalny okres zatrudnienia: październik 2016 – marzec 2018
- obowiązkowy kontakt osobisty z dyrektorem i pracownikami biura LGD, co najmniej jeden raz w tygodniu ( w godzinach pracy biura ) celem przekazania dokumentacji księgowej
- dyspozycyjność
Wykluczenia z postępowania wynikające z przepisów EFS:
LGD wyklucza z udziału w postępowaniu podmioty oraz osoby powiązane z LGD kapitałowo lub osobowo w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020
Termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem „nabór na stanowisko księgowego Biura LGD” do 14.10.2016 w biurze stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania „Puszcza Białowieska” w Hajnówce, ul. Parkowa 3.
Dokumenty aplikacyjne winny być przez kandydata (osoba fizyczna a w przypadku biura rachunkowego właściciel lub pracownik biura oddelegowany do obsługi księgowej Stowarzyszenia) podpisane i złożone bezpośrednio w biurze lub doręczone listownie. O terminowości złożenia dokumentów decyduje data wpływu do biura LGD. Oferty, które wpłyną drogą e-mailową lub po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Ofert nie wybranych biuro nie odsyła kandydatom.
Wykaz dokumentów jakie należy złożyć w odpowiedzi na ogłoszenie:
- list motywacyjny;
- życiorys – curriculum vitae;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- dokumenty poświadczające staż pracy;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Lokalnej Grupie Działania „Puszcza Białowieska” zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku, Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
Osoba do kontaktu w biurze LGD:
Eugeniusz Kowalski tel. 781 130 200