NA SKRÓTY : 85 682 50 26

Konkurs na zastępstwo na stanowisko Specjalista ds. realizacji zadań z zakresu funkcjonowania LGD oraz księgowości i płac

0

Zarząd LGD „PB” ogłasza konkurs na zastępstwo na stanowisko Specjalista ds. realizacji zadań z zakresu funkcjonowania LGD oraz księgowości i płac

Wymagania dotyczące kwalifikacji i doświadczenia zawodowego.

Konieczne (wynikające z opisu stanowisk biura stowarzyszenia Lokalnej Grupy Działania „Puszcza Białowieska:

  1. Wykształcenie wyższe.
  2. 3-letni staż pracy w biurze LGD.
  3. Dobra znajomość LSR LGD „PB”
  4. Uczestnictwo w przygotowywaniu i realizacji projektów finansowanych z funduszy strukturalnych.
  5. Dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera i aplikacji biurowych.
  6. Dobra znajomość prawa pracy
  7. Dobra umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komputera, programów księgowych i aplikacji biurowych.

 

Konieczne (wynikające z załącznika nr 16 do wniosku o wybór Strategii Rozwoju Lokalnego Kierowanego przez Społeczność)

Wiedza z zakresu:

  1. przygotowywania wniosków o dofinansowanie w ramach EFS
  2. ewaluacji LSR i LGD
  3. budowy kapitału społecznego
  4. przygotowywania wniosków o płatność
  5. merytorycznej pomocy świadczonej dla potencjalnych beneficjentów biura LGD „PB”
  6. Rewitalizacji społecznej i kształtowania kapitału społecznego
  7. metod, narzędzi i praktycznych rozwiązań w obszarze oceny realizacji stanu wdrażania LSR
  8. Metod aktywizacji, budowania kapitału społecznego, komplementarności i zintegrowania
  9. metodyki budowy oddolnych zintegrowanych strategii rozwoju z wykorzystaniem wsparcia z kilku funduszy
  10. rozliczania płatności w ramach Funkcjonowania LGD i projektów współpracy
  11. przygotowywania LSR
  12. budowy planu komunikacji oraz zasady tworzenia procedur realizacji wielofunduszowej w tym procedur monitorowania i ewaluacji LSR
  13. metodologii wsparcia przygotowywania projektów

Doświadczenie:                                                                                                                                                                                                                             – od 2011 do chwili obecnej – realizacja LSR LGD „PB” na lata 2007-2013

Pożądane:

  1. Wykształcenie wyższe (pożądane kierunki: ekonomia, zarządzanie i marketing, rachunkowość).
  2. Doświadczenie w przygotowywaniu kampanii informacyjno promocyjnych, organizowaniu szkoleń, znajomość rynku mediów itp.
  3. Doświadczenie w pracy w administracji lub na stanowisku kadrowo-księgowym

 

Do bezpośrednich zadań  należy:

  1. Bieżąca obsługa petentów Biura LGD „PB”
  2. Organizacja i wspieranie prac Rady LGD związanych z oceną i wyborem operacji
  3. Prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych związanych z obszarem LGD, realizacją LSR oraz działalnością LGD
  4. Pomoc w opracowywaniu dokumentacji aplikacyjnej beneficjentom
  5. Rejestrowanie składanych wniosków o sfinansowanie operacji
  6. Obsługa związana z naborem wniosków zgłaszanych w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju
  7. Prowadzenie sekretariatu Biura LGD
  8. Udzielanie informacji o działalności LGD
  9. Świadczenie usług doradczych dla potencjalnych beneficjentów
  10. Pomoc przy aktualizacji LSR
  11. Przygotowywanie i składanie wniosków o płatność
  12. Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami spraw z zakresu rachunkowości

i gospodarki finansowej Stowarzyszenia,

  1. Przestrzeganie ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej Stowarzyszenia,
  2. Należyte prowadzenie i zabezpieczenie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych
  3. Zarządzanie środkami finansowymi w celu zapewnienia płynności finansowej realizacji projektu,
  4. Analiza dokumentów finansowych i ich bieżąca kontrola pod względem formalno-rachunkowym,
  5. Terminowe naliczanie zobowiązań Stowarzyszenia z tytułu podatków oraz składek

ZUS,

  1. Sporządzanie rachunku wyników i bilansu,
  2. Sporządzanie listy wypłat i prowadzenie rozliczeń z pracownikami, rozliczanie delegacji służbowych,
  3. Sporządzanie sprawozdań z realizacji budżetu i wskaźników LSR oraz bieżący monitoring wydatkowanych środków,
  4. Prowadzenie doradztwa dla potencjalnych beneficjentów Osi IV PROW w zakresie konstruowania budżetów operacji,
  5. Przygotowanie i Udostępnianie organom kontroli dokumentów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia kontroli,
  6. Podejmowanie działań zmierzających do usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych w toku sprawowania kontroli i nadzoru,
  7. Wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez Dyrektora Biura i Zarząd przy opracowywaniu dokumentów finansowych związanych z realizacją projektu.
  8. Wykonywanie zadań powierzonych przez przełożonego.

 

Zakres uprawnień:

  1. Wydawanie opinii w zakresie objętym zakresem obowiązków i przedkładanie ich Dyrektorowi;
  2. Planowanie i organizowanie spotkań z Wnioskodawcami po uzgodnieniu z Dyrektorem Biura;
  3. Przygotowywanie korespondencji i przedkładanie do akceptacji Dyrektorowi Biura;
  4. Podejmowanie decyzji dotyczących przebiegu przygotowania projektów, zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami po uprzedniej akceptacji Dyrektora Biura;
  5. Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej.
  6. Prawidłowość rozliczeń finansowych.
  7. Opieka nad powierzonym mieniem.
  8. Zachowanie tajemnicy służbowej i ochrona powierzonej dokumentację .
  9. Ochrona przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem danych osobowych, do których dostęp stwarzają powierzone zadania i obowiązki.

 

Zakres odpowiedzialności:

  1. Sprawną realizację powierzonych projektów,
  2. Skuteczne pozyskiwanie środków finansowych na realizację przygotowywanych projektów,
  3. Prawidłowe rozliczenie powierzonych projektów.
  4. Przygotowywanie propozycji zmian w zapisach LSR w zakresie realizowanych zadań.
  5. Opieka nad powierzonym mieniem.
  6. Zachowanie tajemnicy służbowej i ochrona powierzonej dokumentacji .
  7. Prowadzenie prawidłowej gospodarki finansowej.
  8. Prawidłowość rozliczeń finansowych.
  9. Opieka nad powierzonym mieniem.
  10. Zachowanie tajemnicy służbowej i ochrona powierzonej dokumentację .
  11. Ochrona przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem danych osobowych, do których dostęp stwarzają powierzone zadania i obowiązki.

 

Warunki zatrudnienia:

  • umowa o pracę na czas zastępstwa
  • przewidywany okres zatrudnienia : wrzesień 2016- styczeń 2018

 Kandydat zobowiązany jest złożyć:

  • list motywacyjny;
  • życiorys – curriculum vitae;
  • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
  • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
  • dokumenty poświadczające staż pracy;
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Lokalnej Grupie Działania „Puszcza Białowieska” zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity z 2002 roku, Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.).

Etapy konkursu:

  • Złożenie dokumentów przez Kandydatów.
  • Weryfikacja dokumentów złożonych przez Kandydatów.
  • Rozmowa kwalifikacyjna.
  • Ogłoszenie wyników.

 Miejsce pracy:

Biuro Lokalnej Grupy Działania „Puszcza Białowieska”
ul. Parkowa 3
17-200 Hajnówka

Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać osobiście w Biurze LGD, w dni robocze w godzinach 9.00 – 15.00 lub pocztą (decyduje data wpływu do biura) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. realizacji zadań z zakresu funkcjonowania LGD oraz księgowości i płac

Lokalna Grupa Działania „Puszcza Białowieska” ul. Parkowa 3, 17-200 Hajnówka

w terminie do dnia 26 sierpnia 2016 roku godz. 15.00.

Aplikacje niekompletne oraz aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

Informacje o zakwalifikowaniu się Kandydatów do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną przesłane do zainteresowanych listem poleconym w ciągu trzech dni od zakończenia pierwszego etapu postępowania kwalifikacyjnego, czyli po weryfikacji dokumentów złożonych przez Kandydatów. Informacje o ostatecznych wynikach naboru zostaną umieszczone na stronie internetowej Lokalnej Grupy Działania „Puszcza Białowieska” (www.lgd-puszcza-bialowieska.pl). Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem tel. 85 682 50 26.

Udostępnij

Skomentuj artykuł