Zarząd LGD „PB” może składać się z od 3 do 5 osób, wybieranych przez Walne Zebranie. Zarząd konstytuuje się na swoim pierwszym posiedzeniu i wybiera spośród swoich członków Prezesa. Zarząd może wybrać również Wiceprezesa, Sekretarza i Skarbnika.
Do kompetencji Zarządu należy:
- Wykonywanie uchwał Walnego Zebrania Członków.
- Podejmowanie wszelkich uchwał i decyzji nie zastrzeżonych dla kompetencji innych władz statutowych LGD „PB” niezbędnych dla prawidłowej statutowej działalności LGD „PB”.
- Zarządzanie majątkiem i funduszami LGD „PB”.
- Współdziałanie z instytucjami administracji państwowej i samorządowej, organizacjami politycznymi i społecznymi oraz wszelkimi innymi podmiotami w sprawach dotyczących działalności statutowej.
- Podejmowanie decyzji o wstąpieniu do krajowych i międzynarodowych organizacji o zbieżnym profilu działania lub z nich wystąpieniu.
- Podejmowanie decyzji o aplikowaniu o środki pomocowe oraz zatwierdzanie wniosków o dotacje.
Do kompetencji Prezesa należy kierowanie bieżącą działalnością i reprezentowanie LGD „PB” na zewnątrz.
Obecny Zarząd został wybrany na sprawozdawczo-wyborczym Walnym Zebraniu Członków LGD „PB” w dniu 21 marca 2014 roku. W skład Zarządu wchodzą:
- Eugeniusz Kowalski – Prezes
- Marek Chmielewski – Wiceprezes
- Paulina Monach – Skarbnik
- Ludmiła Pietruczuk – Członek
Regulamin pracy Zarządu Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Puszcza Białowieska